Als samenwerken zo vanzelfsprekend is..
Veel bedrijven en organisaties zijn op zoek naar team-players als het om nieuwe medewerkers gaat, waarom zien we dat dan niet zo vaak bij de (ERP) software waar die medewerkers mee gaan werken / hun gegevens uit moeten halen.
Als de vraag “Hoeveel medewerkers rijden in een leaseauto?” wordt gesteld, kan het toch niet zo zijn dat de HR afdeling een heel ander antwoord geeft dan de Financiële (activa) administratie en dat beide antwoorden niet overeenkomen met het aantal lopende leasecontracten zoals de leasemaatschappij het opgeeft.
Bij samenwerkende software zal het antwoord van elke afdeling hetzelfde zijn, omdat alle afdelingen de informatie uit dezelfde bron halen.
Wat vind jij hiervan?
Is het misschien tijd voor een nieuw ERP Systeem of een her-implementatie van het huidige ERP systeem?
.
Je kunt je bedrijfsprocessen en communicatie hier omtrent op diverse manieren in beeld brengen hieronder een voorbeeld hoe je van offerte tot facturatie en verder komt door met één set basis gegevens te werken. voor andere voorbeelden klik / tik op de afbeelding.
Meer weten
Wil jij meer weten over de mogelijkheden van CRM en/of ERP binnen jullie organisatie? Laat het weten, wij komen graag langs om de mogelijkheden te bespreken.
Contact