Klantenportaal op je bedrijfswebsite

Klantenportaal op je bedrijfswebsite

Hoe gaaf is dat een klantenportaal op je eigen website te hebben met informatie die automatisch vanuit het ERP systeem beschikbaar wordt.

Denk daarbij aan zaken zoals bijvoorbeeld;

  • pakbonnen,
  • verkooporders (status),
  • facturen,
  • correspondentie / mailverkeer,
  • afspraak historie
  • toekomstige afspraken,
  • Projectvoortgang

Dat kan veel arbeidstijd besparen, doordat klanten zelf hun eigen informatie kunnen inzien op de bedrijfswebsite, hoeven zij niet te bellen en bespaar je als onderneming veel bel tijd.

Bovendien kunnen je klanten 24/7 de informatie raadplegen, dat is ook nog een extra service. Zou een klantenportaal een toegevoegde waarde zijn voor jouw organisatie?

Wil je meer weten over een klantenportaal voor je bedrijfswebsite, laat het ons weten via een contactformulier of een mail bericht.

 

Deel op
Social
Media